3 Aralık 2009 Perşembe

Emek Olmadan Yemek Olmaz!

Eskiden beri kitap okurum.Bu uğurda maddi manevi pek çok sıkıntıya katlanmışve fedakarlık etmişimdir.Çok şükür Allah karşıma iyi insanlar çıkardığı için bu gün insanlar arasında sevilen ve aranıp sorulan bir insan olabildim.Ama bu güne gelene kadar gerçekten çok emek sarfettim.
Bazı insanlar,benim gibi hızlı ve çok kitap okumak istiyorlar,bize de senin gibi olmayı öğret diyorlar.Peki diyorum.Bunu için şunları şunları yapıp,bunları bunları çalışacaksınız diyorum.Hoop yan çiziyorlar.Kaytarmanın yollarını arıyorlar.
E hani benim gibi olacaktın?Benim yaptığım şeyleri yapmadan,geçtiğim yollardan geçmeden nasıl ulaşacaksın aynı yere?
Hadi ben size kestirme yol göstereyim,aynı mücadeleleri siz yaşamayın desem de her şeye kısa ve kestirmeden ulaşmaya çalıştıkları için işlerine gelmiyor.
Canım çok sıkılıyor.Bazen herşeyi bırakıp,köşeme çekilip,kitaplarıma gömleyim istiyorum.Ama hemen,'okuduklarınla bir insana faydan olmayacaksa niye okuyorsun ki?'diye sorup tekrar insan içine çıkıyorum.
Gerçekten benim bilgime ve ilgime ihtiyaç duyan insanları arayarak geçiyor ömrüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder