11 Kasım 2009 Çarşamba

Okumaya Devam,Almaya da...

Benim kitap sevdam ne yazık ki okumakla sınırlı değildir.Aynı zamanda satın almayı da çok severim, hem de tutkulu bir şekiilde.
Bir kitapçıya girdiğimde adeta kendimi kaybederim ya da kendime gelirim.Hangisi doğruysa artık.Çok farklı duygular içinde olduğum doğru,sanki orada başka bir boyuta geçmiş gibi oluyorum.Zihnim açılıyor,öğrenme isteğim artıyor,her şeyi bilmek istiyorum kitapları gördüğüm zaman.Ankara'da yaşıyorken genelde ayda bir, iki kitap alırdım.Çocuklar küçüktü ve çalışma şartlarım gereği çok okuyamıyordum.Ne zaman ki Nazilli'ye geldik,ben çıldırdım.
Nazilli'de mesafeler kısa, vakit çok.Fazla kültürel faaliyet olmadığından sıkıldıkça kendimi kitaba verdim.Ha bir de paramı...
Ben de bir tutku ki görülmeye değer,alıyorum da alıyorum.
Nazilli'de bir kitapçı var,sağolsun Kasım bey;İlk zamanlar benim istediğim türde kitaplar satmıyordu ama ben hangi kitabı istesem getirtiyordu.Zamanla sattığı kitap profilini çok geliştirdiği için aradığım her şeyi buluyordum,hatta aramadıklarımı bile...
Bir süre sonra orasının benim bilgi irtibat bürom olduğunu düşünmeye başladım,çünkü hangi bilgiye ihtiyaç duysam orada ona ait bir kitap buluyordum.
Bu arada Kasım Bey gelene gidene beni tanıştırıp en iyi okurlarından olduğunu söylüyordu.
Uzun zaman öyle çok kitap aldım ki,bir süre sonra başka bir yer kiralayıp,kitaplarımı orada topladım.Oraya da 'SIĞINAK' adını verdim ki apayrı bir yazı konusu olacak orası.
Bir süreliğine kitap almaya ara vermiştim.Bu gün tekrar aynı yere oğluma bir sözlük alayım diye uğramışken 10 tane kitap aldım ve çıktım.
Anladım ki kitap okumak kadar almak da beni mutlu ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder