5 Şubat 2010 Cuma

RUH HALLERİMİZ!

İnsanın ruh hali, ne kadar çabuk değişebiliyormuş meğer.

Her zaman bunun olduğunu bilirdim de somut bir veri yoktu elimde.

Blog sayfamdaki iki yazı arasında iki ay geçmiş ama sanırsınız ki bir ömür!

‘Emek olmadan yemek olmaz!’da; kırgın, kızgın, hayal kırıklığı içindeki bir insan var.

‘Kitap okuyunca ne olur?’da; dingin, huzurlu, başkalarını anlayıp, seven bir insan var.

İnanın dostlar, ikiside kalıcı değil, Ruh durumuma ya da olayların gelişimine göre değişebiliyorlar.

Kader işte! Bunu anlayabilmem için iki yazı yan yana düşmüş demek ki.

Bendeki değişimi sağlayan en önemli faktör, tam da önemini anlattığım ‘YAZMAK!’ sanıyorum.

Altı, yedi haftadır yaşadığım yerdeki yerel bir gazeteye, haftalık yazılar gönderiyorum.

Bu olay, ‘Yaşadığım her şeyi, yazarak nasıl anlatabilirim?’sormama sebep oldu. Soru sorulunca cevap da geliyor arkasından.

Yazmak, önemliydi, biliyordum ama bir türlü yazamıyordum. Hatta yaratıcı grubu bile oluşturduk arkadaşlarımızla, bir süreliğine.

Demek ki, insan bir konuda çaba harcarsa sonunda ulaşabiliyor.

Öyleyse çabalamaya, koşturmaya devam…05.02.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder