9 Ekim 2009 Cuma

HAYAT AMACIM

Hayatınızın amacını sorguladınız mı hiç? Ben uzun zamandır sorguluyorum.İnsanları çok seviyor,onlarla iletişim kurmayı önemsiyor,birinin bir derdine derman olayım diye çok uğraşıyorum.
Ama herşeyden çok sevdiğim şey kendi başıma kalıp,bir kitabın sayfaları arasına gömülmek!Adeta başka bir dünyaya geçiyorum,zaman mekan duygum karışıyor.Neredeyim,kimim unutuyorum çoğu zaman.
Gençken,öğrenciyken iyiydi ama evlenip hem iş hem de çocuklar hayatıma girdiğinde kitaba ayırdığım zaman azaldı.Bu sıralarda 'Nasıl az zamanda çok kitap okuyabilirim?'sorusunu kendime yöneltip,çözüm bulmaya çalıştım.
İkinci çocuğuma hamileyken yani 1989 yılında iş arkadaşımın eşi bu konuyla ilgilendiğimi öğrenince Hızlı Okumayla ilgili bir kitap getirdi.
İşte o zamandan bu zamana hızlı okuma kavramı hayatıma girmiş oldu.En kısıtlı zamanlarda bile kitaptaki uygulamaları yapıp okuma hızımı geliştirmeye başladım.
Daha ileriki yıllarda da bu konudaki gelişmeleri takip ettim.Bu konuyla ilgili gelişmeleri düzenli bir şekilde yazmaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder